Saturday, February 11, 2012

端午節

Zac "媽咪,今日係學校既演講比賽,但我唔記得左呀"

我"huh?! 咁點算呀?"

Zac "我攞左冠軍"

我"huh? 咁唧係點呀?咁都得?"

Zac "我返到學校先知道係今日,所以係早上狂諗下點講囉"

我"咁你講左d 咩呀?"



Zac "我講端午節既來源,以前既人點樣慶祝,而家既人㸃樣慶祝,我自己點樣慶祝。因為我冇



預備,所以冇寫係紙度,想講咩就講,其他人望住佢地張紙,冇咩eye contact,可能係咁,所


以贏左。我三連冠喇,連續三年贏左冠軍"



我"咁勁?咁下年如果又有份參賽,要記得預備喇,唔係年年都咁好彩架!"




Zac "我知喇,呢d嘢對升中學有幫助嘛"(佢今年比老師洗左腦,好多嘢都話對升中有幫助



e.g. 參加小童群益會)


**Anyway, 其實跟Zac 以上的對話令我想起我唸中學時的一課堂:




老師"各位同學,請問屈原點死㗎?"




我第一個回答"係屈死嘅,係比人屈死嘅!"




老師"呢位同學,我地係唔可以講d 咁粗俗嘅字嘅"




我"但係佢真係被屈而死㗎喎"




老師"都話唔用得呢個字囉,用「陷害」或者...."




我. "哦...."

No comments: