Tuesday, February 14, 2012

Valentine's Day

Happy Valentine's Day!

我"Lukas, 今日係Valentine's Day 喎...(還想繼續說下去,但Lukas已經回應)

Lukas "咁係咪唔使返學吖?係咪唔使返學先?"( 呀仔,你做咩咁燥)


********************

我"Zac,如果你今日有女仔送你Valentine's day card, 你記得話我知喎"

Zac "如果有,我會掉左佢(card)我會專心溫習功課,你唔使擔心我呢d嘢架喇"(呀仔,專心玩遊戲機我就信你)

********************
我"Vienna, 咁你呢?如果收到男同學張Valentine's card,你會點做呀?"


Vienna "我會係張card剪左個"LOVE" 出黎,掉左佢,如果張card 係Transformer,我會掉埋成張card" ( 嘩....classic Vienna!一個字---->狠!哈哈)

Hope you all have a happy day today!

No comments: