Friday, February 24, 2012

難怪你那麼生氣

背景:醫院覆診時,在大堂內,我正在排隊:

Lukas 很不高興的跑來跟我說"媽咪,頭先有人搞我個臉呀!"



我"咩人黎㗎?男定女?老定後生㗎?"(轉頭已看不到那陌生人)



Lukas "女人,好似你咁後生"



我"咁佢㸃整你個臉呀?有冇大力打你呀?"(我在我自己臉上示範幾個打、擰、捏等動作)



Lukas "唔係咁呀!係咁呀.."(同時用手輕輕在臉上擦了兩下)



我"哦....咁之嘛,可能佢覺得你係小朋友,好得意,摸下你啫"(其實我知道大部份小朋友都



不太喜歡被陌生人摸臉)


Lukas 小聲的說 "唔係呀.."



我"算啦Lukas,佢都走左啦"



Lukas 繼續訴苦 "唔係呀..."



我"算啦.."



Lukas 繼續說"唔係呀...佢話「你好靚女呀!」"



*****噢!原來是這樣,難怪你那麼生氣*****

No comments: