Monday, February 20, 2012

真正既壞人

Lukas " 媽咪,世上有冇真正既壞人㗎,除左賊仔之外?"

我"梗係有啦,打劫,捉走小朋友,推人落路軌個d都係壞人啦"
Lukas" 唔係呢d呀,係本身係壞人個d呀,唧係好似係movie個d呀?

我"係咪好似Batman 裏面個 Green Goblin 個d呀?"

Lukas "係吖!"

我"冇,個d 假㗎嘛,d 電影作出黎㗎嘛。"

Lukas "哦...我仲以為有「原本嘅壞人」添!"

我"咦....咁唧係話你認為賊仔個d壞人本身唔係壞㗎啦?"

Lukas "係呀!"

我"咁你又講得啱喎,個d人原本唔係壞人,佢地選擇做d唔好嘅嘢,就變左壞人囉"

Lukas "係呀,我記得我細個話我大個後想做壞人吖嘛,你記唔記得呀媽咪?"(我寫左個件事係日記,點會唔記得吖!)

我"記得,咁你而家係咪唔想做壞人喇?"

Lukas "我仲未決定,因為我多左兩個選擇,soccer player 或者係racing car (駕駛者)囉, 我知道只可以選擇一樣,但都唔使咁快揀啦,而家淨係要玩之嘛,我都未讀中學!"

***呀仔,其實有d嘢又唔係只可以選一樣嘅,但同時有d嘢就真係唔可以揀囉。希望你好快可以放棄其中一選擇啦....哈哈****



Note: Actually Green Goblin is from Spiderman not Batman ( I said it wrong)

No comments: