Monday, April 05, 2010

三個選擇 ~~咩心態呢?


幾日前Zac 向我投訴
Zac “媽咪, XXX同學係學校成日想除我條褲呀!!!”
我 “點解呀? 係咪玩咋”
Zac “佢小息時成日玩到好顛時, 成日pull 我條褲呀, 會跌架嘛”
Vienna 覺得呢d實在係小事, 無奈地快快既提意 “咪用belt 囉!”
Lukas 又提意”Zac, 跌左落黎咪著番囉, 跌左,著番, 跌左, 著番….”
Zac 好似唔係咁滿意佢地既提意, 咁唯有我都提意下啦..(daddy唔係屋企,如果唔係佢一定都會比下意見)
我 “咁唯有你著條靚d既底褲囉, 等真係條校褲跌左落黎, 都有條靚底褲比d同學睇下嘛!”
點知Zac 用雄壯的聲音”好” 的一聲接納我既提意!
Mmmmmmmmmmmmmmm 呢個係咩心態呢?!

No comments: