Tuesday, February 08, 2011

Lukas 又諗d 搞鬼野


又係Lukas沖完涼幫佢抹身時發生的 (唔通佢鐘意沖涼時諗野?):
Lukas “媽咪, 我諗其實全世界都係我地既relatives 黎架.”
我 “點解呀?”
Lukas “o拿~~ 我諗grandma 既grandad既grandad….黐黐黐上去…就係個幾個人 (雙手同時做左一個三角型)(所以我諗佢係講緊類似Family Tree咁既concept), 我諗grandma 既 grandad 可能係講中文既, 咁佢既小朋友既小朋友可能係我既同學wor…但係其實我地係同一個family 黎架!”
我 “咦~~點解你會諗d 咁既野既? ”
Lukas “我鐘意諗野嘛”
我 “點解你鐘意諗野既?”
Lukas “因為咁我可以答好多問題, 係沙田有貼紙囉.” (哈哈~~佢一定係講緊沙田大會堂lobby 常舉辦的”大細路劇團” 既表演, 佢地三個好鐘意睇呢個團既表演, d 演員會問小朋友問題的, 答中有貼紙))
我 “哦~~”
Lukas “但我係kindy上堂時唔諗呢d野架”
我 “點解呢?”
Lukas “因為如果我諗, 咪聽唔到老師講既野囉”
**我心諗: 你咁有分寸既咩! ***


No comments: