Wednesday, March 02, 2011

soft drinkkkkkkkkkkkkkk


在canteen 吃lunch 中:

Lukas"媽咪,我地未買嘢飲wor."
我"係wor..咁你快d食,食完,我買嘢飲啦"
Lukas" 媽咪,不如你自己飲soft drink, 我飲水啦"(我好surprised 佢咁講)
(為要加強我不嬲反對飲太多soft drink 的思想..所以我說 :
"唔好喇,我係唔會飲soft drink 既,我唔想死呀,我都飲水啦"
估唔到Lukas話"媽咪,我好想死呀,我而家真係好想死呀,你比我死啦"

(聽罷,我突然想到點解有d人斬手指都要賭)

Am I drinking too much soft drink here? Note: 相片取於Milk B magazine

No comments: