Monday, September 10, 2012

casting


今日和Lukas 的對話:

我「你明天返半日學,下午想唔想去一個casting 呀?」

Lukas 「有冇錢㗎?冇我就唔去喇,唔想嘥我d時間同埋你d車錢呀」

我「有,揀中嘅話。」

我繼續「咁如果有d jobs係幫到人嘅,做善事嘅,例如幫d 大陸有需要嘅小朋友或者幫d動物協會,佢地要拍廣告來宣傳,但呢個job係冇錢收嘅。我唔介意花車錢帶你去拍攝,咁你又願唔願意唔收錢拍呢?」

Lukas 「都應該唔會。」

我「點解呢?」

Lukas 「因為如果我拍,d人見到個廣告,以為係捐錢比d英文國家,因為我個樣係英文人,所以佢地應該會搵中國人拍呢個廣告」

***呀仔,呢樣都比你諗埋?!***

No comments: