Wednesday, March 06, 2013

看醫生

Lukas 已經可以獨立般去看醫生,我只是像 body guide 陪他左右,今天傍晚去看醫生時,他已經走在我前面,推門入診所,直走到reception處,說「唔該,Lukas到左喇」!

去醫生房時竟然自己快快的關上門,把隨後的我留在門外。那我當然再開門跟隨看診,我坐在旁邊:

醫生「Lukas, 咩事吖?」

Lukas 「有blocked nose 同咳」

我補充「白天咳唔多,只係晚上睡中咳多d」

醫生「有冇發燒?」

Lukas 「冇」

醫生「有冇流鼻水?」

Lukas 「冇,流鼻血算唔算?」

醫生:「哈哈....」

醫生「有冇頭痛?」

Lukas 「有架,當我哥哥踢波踢到我個頭時,會頭痛㗎...嘻嘻

醫生「你又玩嘢...哈哈..有冇頭痛吖?」

Lukas 「冇」

***醫生用聽筒聽胸和肺***

醫生「應該是傷風後引起的小小鼻敏感啫,食d藥啦」

Lukas 「點解你唔用枝棒睇我嘅口嘅 (即沒有檢查Lukas的喉嚨)」

***醫生沒回答,怎料Lukas再問多一次***

**醫生滴汗中(哈哈),那我為醫生解圍「Lukas,醫生知道幾時應該檢查,幾時唔使檢查㗎嘛」(我猜應該是醫生忘記了檢查,因為對小孩這是必檢查的)

醫生「食住d藥,睇下點先啦」

Lukas 「不如食住d糖睇下點先啦」

醫生「哈哈...你次次都咁搞笑㗎」

***相片攝於待領藥時,他說看完醫生要relax 下喎***

Lukas,祝你早日康復。



No comments: