Monday, April 08, 2013

唔使咁間接嘅

跟Lukas吃飯中:

我「Lukas,一陣行街時,如果你見到Bossini shop 就話我知吖,我想買d衫比哥哥」

Lukas 「都應該冇嘢係我睇到而你睇唔到掛」
*********************************

Lukas「媽咪,我想飮嘢吖」

我「噢...咁飲呢杯茶啦,我飲左一小啖咋」

Lukas 「咁你頭先用邊隻手拿杯架?」

我「右手囉......點解咁問呀?」

Lukas「知道你頭先用邊隻手拿杯,我咪知你飲過邊個位置囉。好彩隻杯得一隻耳,如果兩隻耳,我就分唔到你飲過邊個位置㗎喇,係咪?真係好彩!」

****的確有邏輯,但其實講嘢可以直接d嘅,唔使咁間接啦***



No comments: