Sunday, July 21, 2013

暑期作業

勁高興!
話說Lukas只做了幾頁暑期作業,時時拖日子...話遲d做。

我見他叫Zac和Vienna開Facebook accounts ,為的是投票(他參加了FB Sunday Kiss magazine page 的活動,相片需要投票才能得奬)

**當然我不讓Zac 和Vienna 開FB accounts.

我見他咁熱心,所以我投其所好,我對Lukas說:「如果你今日做晒全本暑期作業,我就邀請多d朋友幫你投票啦

真係估佢唔到,佢真係坐左成個下午把全本作業做完。激呀....!勁呀...再次証明「投其所好」好有效!哈哈...

No comments: