Wednesday, May 11, 2011

浮定沈


Lukas 正在如 廁中…
Lukas大叫’媽咪,我想問你d野呀”
我”你去完廁所先問啦”
Lukas “唔得架,一定要而家問架,你過黎啦”
我”你poo緊wor,我唔想入去呀,一陣先問啦”
Lukas “唔得架,一定要而家問架,你過黎啦”
我走進廁所”點呀..問咩呀?”
Lukas “屎係浮定沈架?”
我呆左一秒”吓?……..”
Luka “重既野係沈既,輕既野係浮既,你幫我睇下我d屎係浮定係沈既”
(心想:Oh my goodness…要我做d咁既野!! 不過見你咁”好學”,我就幫你睇下啦,雖然我一d都唔願意….)
Lukas 坐前少少給我探頭查看…
我”有浮有沈囉” (邉走出厠所)
Lukas “咪走住…咪走住…咁沈果d係大海係咪都係沈架?”
我”係大海時可能係浮既.因為多海水嘛,咪輕d囉”
Lukas 很滿意我的答案 “哦~~~~我都有咁諗過呀”
過左一陣, Lukas 清潔完自己,沖厠,洗手後離開厠所..
*****其實我好想同Lukas 講,有d野就咁問就得囉,係唔使”實地觀察”既……搞到我而家都仲記得我睇過既野*****


No comments: