Saturday, May 28, 2011

A job doesn’t require “waiting”


入緊停車場既閘時…
Lukas”媽咪,呢個人(car park staff standing by the gate) 成日係度轉筆既,睇下佢隻手,又係度轉緊支筆呀,點解既?"
我"可能佢好悶啦,佢嘅工作係等d車黎,比張ticket 個司機,再等第二架車來,可能佢覺得悶咪轉下支筆囉。"
Lukas” 哦~~~~”
我"咁你大個又想做d咩job呀?"
Lukas “我會拾垃圾呀,唔使好似佢咁等架,我見到d垃圾就拾,一路行一路拾,唔使等架!"
(聽罷,我差點撞倒一輛停在側邊的車)—- 童真可貴


No comments: