Friday, July 29, 2011

IQ題

Lukas”媽咪,我比個IQ題你估下,好唔好?"

我"好呀。"

Lukas”小明跑步,跌倒流血,點解佢唔痛呢?"

我"因為其實佢係痛既,但佢自已話唔痛"

Lukas” 錯!"

我"因為佢跑得唔係咁快,所以跌倒流血都唔痛"

Lukas”錯,開估好唔好?"

我"咁開估喇"(我通常都唔鐘意咁快開估,但我駕車中,唔想花精神去想答案)

Lukas”其實小明係發緊夢"
******************************************************************************
Lukas"我再比多個IQ題你估,好唔好?"

我"好,問啦"

Lukas"點解小明跑步跌倒流血,隻兔仔會跑去媽咪度既?"

我"唔知wor,開估啦"(感覺呢條題比較更無釐頭,所以唔費時估"

Lukas”因為小明著住件兔仔衫囉!"

Lukas繼續說"我都知我既IQ題對你黎講係好深架喇,係咪?"

我唯有無奈地回答"係既….係既…"(心諗,我覺得只有幼兒班先估倒呢d答案囉)
mami and Lukas

No comments: