Monday, August 29, 2011

空哥

上星期六在侯機大堂等待Zac出來,我們可以在熒幕上看到旅客在
走道出來的情況。
我"咦..呢個好似係Zac wor?!”
Vienna “梗係唔係啦,Zac邊有咁矮呀!"
我"係wor.”
Daddy “我諗佢會著住件紅白間條衫"
我"我估佢會著住件毛毛jacket”
Lukas”好易認到Zac啫,佢一定同"空歌"一齊出黎架嘛!"
我”咩呀?咩"空歌"呀?"
Lukas “我估唔係空姐帶住呀Zac囉,我估係男仔,所以咪”空哥"囉!"
我"哦~~~~咁都有可能既,不過我估都係空姐囉"
終於等到Zac出來了,他果然著住紅白間條tee shirt 加埋件毛毛jacket,但陪伴他的不是"空哥"…..哈哈….
所以只有Lukas 猜錯了。之後我們到心愛的Burger King 吃dinner 去。

No comments: