Sunday, October 30, 2011

人和動物


今天我要求Vienna 和 Lukas 清潔車內的座位時:
我 "你地快d 清潔番個位啦, 你睇下d垃圾, 咩都有, 太陽眼鏡啦, 書啦, 頭飾啦, 連餅都有..你地係咪人黎架?" (我真係好激氣, 因為叫左好多次都未有行動去清潔)
Lukas "係呀, 我地唔係人黎架,我地係動物, 嗱~~動物又係食嘢啦, 痾屎啦, 呼吸啦...同人冇分別架"
Vienna "係呀,我地係動物黎架,唔識得執嘢架"
Lukas "但人同動物有一樣嘢唔同嘅,就係人係聰明d, 嗱~~ d 八爪魚唔識寫字架嘛?!"
Vienna "但八爪魚估到Spain 贏波喎!"
Lukas "........."
我 "你地兩個唔使講咁多喇,快d執嘢啦~~~"
***終於有d行動喇,唉!****


No comments: