Friday, January 11, 2013

我隻靚頭箍

今日放學,Lukas 不但不願脫下校服,無聊之下,還特意當Vienna 練琴時把手放在琴𨫡上騷擾她多次,使Vienna 尖叫喝他停手。當我「警告」完他後,他竟然拿我的化妝品來塗他的臉,之後又戴上我新買的頭箍,怎料"pop"的一聲把頭箍折斷了。我實在嬲怒。

他見我目怒如火,也當埸哭起來,更狡辯說「媽咪,係你駡我,所以我先拿你d嘢來玩,但整斷頭箍係accident 黎嘅~~~嗚嗚~~」

我「我相信斷頭箍係accident ,咁騷擾Vienna 係咪accident呀 ??」

Lukas 小聲回應「唔係..」

我「係囉..係因為你故意騷擾Vienna,所以我先駡你!」

Lukas 繼續狡辯「咁你又話每日都要練琴?我咪練囉..」

我「你應該等Vienna練完你先練嘛! 你故意騷擾佢就唔啱,你唔使狡辯,你係知嘅!我個頭箍而家爛左,我已經冇得戴。咁你下次個job一定要做好d,如果唔係,你邊有錢買番個頭箍比我呀!」

怎料他突然哭得更厲害,高聲哭著說「媽咪,你唔好用一萬蚊(元)買個頭箍呀。你咁用錢法,對呢個家唔好㗎......嗚嗚...」

Zac聽到立即說「媽咪,你唔好欺人太甚喎!」(咦...Zac 嘅中文詞彙突然好左咁多嘅?)

Vienna 頓時停止彈琴回應道「係囉...Lukas唔使驚,埋黎我哩度」

***繼而三個擁抱在一起***

Zac 先開口「Lukas,你同媽咪、Vienna 講對唔住啦,快d啦..」

****Lukas 向我和Vienna說對不起後,再擁抱著Vienna 哭泣***

Vienna 「媽咪,你咁惡,Lukas好驚你呀! 你唔好咁駡佢啦。」

***之後,三個又擁抱在一起***

***看到Vienna 跟Lukas緊緊抱著一起,突然又想起聖經的一段話「恨能挑啟爭端; 愛能遮掩一切過錯。 (箴言 10:12)

***雖然埸面的確蠻感人,但我隻靚頭箍點先?我好想講我隻頭箍是$10三隻的貨(在學校賣物會買的),係邊度仲會買到咁平靚正嘅嘢呀!





No comments: