Monday, January 28, 2013

數學題

今日二則對話:
駕車中的我「哎~~過左油站添,今日要入油呀,唯有返轉頭先入啦。」

Lukas「冇油,架車停左係路,係咪要拖車架?」

我「係呀」

Lukas「拖車嗰陣,d人係咪可以坐係入面架?」

我「係呀,要跟住架車一齊吖嘛」

Lukas 「媽咪,咁你唔好去入油啦,我覺得坐係架車比人拖住行係好型㗎,唔好入油啦,等拖車啦」

****呀仔,新年溜溜,可唔可以唔講d咁嘅嘢呢!***
..…..............................................
路過見到一位叔叔向一排磚頭灑水:

我「Lukas,你估下呢個叔叔點解會用水淋d磚頭嘅?」

Lukas 「因為黐埋囉」

我「嘅係點呀?」

Lukas「d太陽曬d磗,會分開(裂開),咁用水咪可以黐埋佢地,唔使分開(裂開)囉」

我「咦~~~你咁叻知道嘅!係咪唧係好似玩泥膠咁,乾左就...」

我還未說完Lukas便回應「係呀,加水之後咪黐番埋囉」

我「係呀,如果裂左就唔可以用來起屋,所以用淋水來防止d磚爛囉。你咁勁,咁都知道嘅,叻喎」

怎料他神氣的說「係呀,呢d只係數學題黎啫!」

**** 咦....應該係常識題喎***



No comments: