Saturday, February 02, 2013

第一次賣旗

今天賣完旗,daddy帶同Vienna & Lukas 來跟我們一同吃午餐。同時我要求Zac跟我們分享他第一次賣旗的感受和學習到的東西:

我「Zac你講下今日賣旗學到d咩比我地知?」

Zac:
1.我行路行左三個鐘啦
2.同陌生人講嘢
3.有人唔so 我都ok (即別人不理會我,也沒所謂)
4.不要以貌取人(因為賣旗早段,Zac不敢向一些他認為「貌惡」的行人賣旗,因為他說怕那些人可能會向他吐痰。但我鼓勵他嘗試,果然他的嘗試結果助他打破這個perception.

我「多謝你分享,仲有冇其他分享?」

Zac「冇喇,oh...係哩,媽咪,點解你唔係好似我同學d家長咁同我地一齊賣旗嘅(即家長和孩子站在一起,一同向路人賣旗)? 你開始有同,但之後就冇」

我「你話呢?估下我點解咁做?」

Zac「因為你想我學習唔怕自己面對陌生人?」

我「係喇,你係高年班學生,你可以做到的」
**(其實我的眼睛是一路有陪同Zac的,但只是特意站到商店旁觀察,初時,他賣完一玫旗便跑回我身邊,但我跟他說不可以站到我隔離,叫他自己找「客人」去,要作「進攻型」(他的電子遊戲術語)**

Zac想了一會繼續說「最多買旗嘅人係老人家」

我「你認為點解嘅?」

Zac「可能佢地退左休,冇咁趕時間啦」

我「可能啦。又或者會唔會因為老人家經歷比年輕人多,可能佢地細個時經歷過好慘或者好窮嘅時候,所以而家懂得幫助有需要嘅人呢?」

Zac「都有可能」

跟著又含羞答答的說「有兩個人話我係女仔囉,佢叫d小朋友入錢比姐姐囉...仲有,有一個人伸手入褲袋,我以為佢攞緊銀包出來,點知佢原來攞包紙巾出來」

我「仲有比幾個女仔話你靚仔啦...哈哈」

***Vienna & Lukas 當然藉此對Zac嘲弄一番...哈哈***

今次的賣旗經歷對Zac是不錯的見識!

No comments: