Tuesday, February 19, 2013

high school interview


話說昨天預備去Zac interview 的中學前(Zac已經在那裏考緊試,父母要下午到那裏interview):

我「Lukas, 原來學校要interview家長呀,我冇安排baby sitter比你,所以要帶埋你去學校,最多我比你帶部iPad 去玩,當我同daddy入去interview時,你自己要靜靜地係reception嘅位置玩,有receptionist 係度嘅,你唔走開就得架喇,我地interview完之後會黎接番你」

怎料Lukas說「唔好帶iPad去啦,比校長見到,以為我地addicted 㗎,以為我地成日係屋企玩iPad,可能唔收Zac㗎喎,不如帶本書去睇啦」(咁都比你諗到..!!)

我說「都可能會喎,咁你就帶本書去睇啦」

Lukas「不過我想係車玩ipad喎,只係車裏面玩,落車我就換本書去學校睇,得唔得呀媽咪?」

我「咁呀,好啦」

****到interview時,校長竟然叫埋Lukas入office跟著我們。

Lukas一坐下便打開他帶來的Starwars書,放在和眼成水平缐的位置看書(真的很造作耶), 一直狀似在看得很入神,可是沒有見他翻過一頁...哈哈...(我見佢努力的扮演,很想笑,但要忍,因為校長正和我們說話)

***Lukas真的很為Zac著想...哈哈***


No comments: