Tuesday, September 10, 2013

古惑仔

話說今日崇拜完後,在教會門口等齊人預備一起去飲茶。剛走出門口,便看到Zac和Lukas已經出了來,正在遠處地方談話(就是拍這照片時),正當我想再多拍一張時,看到Lukas突然哭了起來,我趕忙跑去問個究竟:

我「Lukas, 做咩哭呀?」

Lukas 「我比ABC(幾個小朋友的名字)打呀...嗚~~嗚..」

我「點解打你呀?」

Lukas 「A話我偷左B嘅Lego ,所以佢地叫埋C一齊打我呀,但我冇偷呀,嗚~~嗚~~」(昨晚幾家人在B小朋友家裏吃飯,男孩子有玩過Lego)

我「咁A點解會話你偷先?」

Lukas「可能我沈晚(昨晚)笑佢囉」(在昨晩的聚會中Lukas取笑A小朋友蠢,令到其他小朋友也笑起來,但最後Lukas也道歉了)

我「咁可能係喇,你笑人地,有時係會帶來咁嘅後果囉,你以後唔好笑人喇!」

Lukas 「A仲踢我個頭呀!」

我「咁比我睇下個頭......睇落冇事呀,使唔使去醫院呀?」

突然Lukas破涕為笑「你知唔知佢地追住我個陣時,我點逃走㗎?」

我「點呀?」(見到佢笑成咁,很好奇想知)

Lukas 「係J ( 一個11歳的男孩)救左我㗎!我走走下見到J,我就拉左佢一齊入廁所,叫佢比佢個電話我,我開左電話嘅狗吠聲,又叫J同我一齊扮好驚,講"No...no.. don't come to us"...我地扮係廁所見到隻惡狗呀!佢地(指ABC小朋友)聽到我地兩個咁驚,就唔敢入廁所,跑走左喇。所從係J救左我㗎」

我「你點知J嘅電話有狗吠聲㗎?」

Lukas 「你個電話都有啦!」(噢,原來他指電話鈴聲選項其中一種聲音)

****Lukas,如果將來要拍「古惑仔」續集,我一定鼓勵你去casting...你擇中機會都應該幾高,呀媽等你攞影帝*** 順便多謝J客串,真係笑c我***

後記:我陪伴Lukas一同去跟B說他沒有偷他的lego玩具,他們都相信,還向Lukas道歉,之後我們都歡歡喜喜的飲茶去。



No comments: