Monday, September 30, 2013

Vienna 對同學說

話說今天跟Vienna 同學的媽媽吃午餐, 同學的媽媽告訴我,Vienna 在學校對她女兒說了一段話:

Vienna 對同學說「你要好好珍惜同你妹妹一齊玩嘅時間呀,因為佢地好快長大。我以前唔識咁樣諗,而家Lukas冇以前咁cute喇,佢而家有時望住我,我會對佢講 "望咩望呀? 行開啦!"。
我好想同細個時個Lukas玩呀!但佢而家長大左喇。所以你要珍惜你同你妹妹嘅相處時間!唔係你就會好後悔㗎喇。」

同學回家後把這段話告訴她媽媽,同學覺得Vienna講得正確,所以說會趁妹妹還小時,會珍惜和妹妹相處的時間!

**我聽了這位媽媽複述這段話時,都有d眼濕濕,頓時令我想起兩天前Vienna 跟我說「媽咪,你生多個bb啦,我以前唔識照顧Lukas同埋唔識同佢玩,因為以前我自己都係好細個,但我而家大個左,你生個bb,我就一定識照顧佢㗎喇,佢會好似Lukas細個時咁得意㗎,生啦...」



No comments: