Thursday, June 09, 2011

November


Lukas “媽咪,我知道五月係May”
我"係呀,May姐姐係五月出世,所以佢咪叫May 囉"
Lukas “咁你點解唔改我既名叫November既?"
我"係wor…我冇諗過添,咁你鍾意Lukas定November呀?"
Lukas "鐘意Lukas, 不過我想而家改叫November 呀。"
我”點解呀?"
Lukas “因為我想人地問我叫咩名時我講"November 呀!",之後個個人一定大叫"呢個都唔係名黎既!",我想佢地咁講呀…."
********咁今日各位見到Lukas時都可以講聲”Hello November”! *********


No comments: