Tuesday, November 01, 2011

受了傷的Lukas語錄:


Lukas jumped off the slide and broke his arm


(1)昨天上了救護車時一邊哭一邊對醫護叔叔說"嗚~~~我唔想上電視呀,嗚~~~"
醫護叔叔"吓! 唔係嘛,咁都會上電視?!"
****因為他以為每次有救護車出來救人都會係電視新聞出現****
======================================================================
(2)Lukas “媽咪,我係咪去唔到聽(音)日既Bossini job 呀?"
我"唔係聼(音)日呀,係下個星期呀,不過都做唔到呢個job架喇,我會同你cancel全個11月既job架喇"
Lukas “咁我咪可以用呢d 時間打機囉?"
我"你一隻手點打機呀?"
Lukas “係喎~~"
Daddy “it is good that not your left hand hurt coz you write with your left hand ”
Lukas ” but I hit people with my right hand"
Daddy ” good that you hurt your right hand then!”
======================================================================
(3)昨晚坐在輪椅上,往x-ray 房途中:
Lukas” 我地而家去邊度呀?"

推著輪椅的嬸嬸"去照X-光,睇下d骨,唔痛嘅"
Lukas”係咪好快架?"
嬸嬸"好快啫, 咦~~~你唔係外國人咩?點解講中文咁叻嘅?"
Lukas “可能我跌親隻手,d 中文突然出番黎啦"
嬸嬸"吓?"
*****阿仔,你唔好夜ma ma 嚇呀大嬸啦,不過我都笑左出黎,你個答案實在….哈哈"
======================================================================
(4)剛剛聼到Lukas 嘆息"唉~~隻手搞成咁,今個月少左好多錢"

我忍唔住笑左"Lukas, 你咁可愛嘅,你會咁諗嘅!"
Lukas  "係呀嘛"

*** 哈哈~~佢今個月又的確係損失慘重 *****
======================================================================
(5)"Lukas, 你要食多d有營養既嘢先可以快d好返架。"
Lukas “我要食多d有鈣質既食物,奶,有骨既魚同埋芝士都會幫助d骨骨生番架。"

我"邊個教你架?"

Lukas “Kindy 囉,Kindy 有教過"
**********************************************************************************
我"Lukas, 你行路時要小心d,你會好易跌親,撞到隻手就好麻煩架喇。"

Lukas “我知~~我而家得一隻手,行路唔可以兩隻手前後咁擺下擺下平衡呀嘛, 就會好易跌倒嘛"

我"咦,你點識呢d嘢嘅?咩叫平衡呀?"

Lukas "唧係唔係咁囉"(身體做出左右搖擺動作)

我"邊個教你架?"

Lukas “我自己諗囉,咁我諗得啱唔啱呀?"

我"啱!但你都應該知道你係咁高嘅滑梯跳落黎,係有機會整親架啦…你咁都諗唔到嘅咩?"

Lukas “……嘻嘻…”

*****其實我也不應該唸你那麼久,Get well soon Lukas”

Ouch...my arm is broken




No comments: