Thursday, November 24, 2011

沈默型

諗住今日去Lukas既Kindy 生日會,想係車上化 少少妝 (daddy was driving)
我一照鏡"唉....我真係老左好多"
Lukas "梗係啦,你老過daddy 一年架嘛"(daddy 繼續沈默)
我"唔係因為咁,係因為我好耐冇做facial 啫"
Lukas "做facial 係咪唔使老吖?如果係,我都做啦,做左永遠都係幼稚園咁嘅年齡啦,係咪唔使老死吖....(冊下數十字)"

*****Ok .. Ok... Lukas,可唔可以當我冇講過嘢呢?! 我突然發覺我都係喜歡沈默型!****

No comments: