Sunday, May 20, 2012

嚴禁吸煙

Zac和Lukas 坐在小巴站的椅子上,正等待小巴中,途中有三位人仕走到坐椅旁邊抽煙:
Zac 嗅到煙味,立即離開走到我身旁,然而Lukas 還坐著輕輕鬆的吃著他的雞蛋仔小吃。

Zac 肉緊的向Lukas大聲說道「Lukas, 你唔覺得臭嘅咩?你食緊二手煙喎?」

我「唔好咁大聲講啦,嗰三個食煙人都聽到喇,唔係咁好意思嘛」

Zac 「我有講錯咩?佢(Lukas)再唔走開,食埋三手煙添呀!"

我「咩係三手煙呀?」

Zac「即係d煙噴左去另外d嘢度,例如牆,家俬咁,跟住Lukas 吸番d煙味」

我「係咩?我未聽過喎」

**同時,Lukas剛剛吃完他的雞蛋仔,離開坐位跑到我們那邊**

Vienna 「Lukas,你知唔知食煙d牙會變黃㗎?吸d煙會係七秒鐘之內就會上到你個腦度㗎喇」

Lukas 在哥哥姊姊的「勸告」下,臉色有點驚慌!

當吸煙三人組剛離開了小巴站時:

Zac 「媽咪,借你個電話比我呀」

我「做咩?」

Zac「你睇,原來呢度真係唔可以吸煙㗎,我要舉報佢地,比個電話我啦」

**原來Zac突然看見有「嚴禁吸煙」的告示貼在小巴站旁**

我「算啦,唔使啦,佢地都走左啦」

Zac「我仲記得佢地個樣喎,兩男一女」

**當然我沒有給Zac電話**

大家靜默了一會,Zac突然問「如果我舉報左佢地,係咪有好巿民獎囉㗎?」

........@@.......




No comments: