Wednesday, October 24, 2012

電車

今晚去北角聽有關青少年健康成長的一個講座,剛剛紅燈位係Quarry Bay 見到部電車係隔離:

我「唔該,請問邊部電車去北角㗎?」

司機「呢邊部部都得㗎」

我「哦,咁我可唔可以上你呢部呀?」

司機「可以」

見司機答完"可以"但仲未開門,所以我報以甜甜笑容,望著司機,希望佢快d開門比我上車,點知我甜甜的望著他,但他呆呆的望著我。之後我覺得有點奇怪,所以我轉為呆呆的望回他,最後司機忍奈不住,用手指著後方....噢!是的...電車是在尾部上車,前部落車的....:P

上車後立即開車,原來我們對望的時間剛剛是整個紅燈的時間...

仲有,坐電車是落車才付費的..嘻嘻!

呀仔,我為左你青少年成長,瘀爆都無所謂...

****不要誤會,我不是第一次坐電車,只是極少坐而已,大鄉里出城嘛***

No comments: