Thursday, June 06, 2013

考常識

今日放學:
我「今日考常識考成點呀?」

Lukas「有一條一定錯啦」

我「點解呀?」

Lukas 「有一幅圖,有個小朋友自己煮嘢食,題目問個小朋友可能會有咩意外。我知道答案係(燙傷),但我唔記得個(燙)字㸃寫,所以我寫(切傷),因為煮嘢食都要切d食物㗎嘛

但老師行過問我「係幅圖你見到有刀咩?」

Lukas 答「其實我睇圖唔係咁叻嘅~~」(佢話份晒懵,睇下可唔可以過關喎)

等老師行開後,佢話都係知道唔可以答(切傷),因為圖中冇刀出現。

最後佢竟然改左答案為:煮傷

****唔知老師會唔會比分呢


No comments: