Wednesday, October 02, 2013

Apple Shop

昨天路經Apple Shop, Lukas懇求我帶他入去看看產品,他問了店員一些問題,然後很雀躍的叫我為他在這裡拍一張照。剛走出店:

Lukas「媽咪,我地手指上嘅一條條嘅線(即指紋)會唔會我地大個左之後唔同左,變左㗎?」

我「我估唔會,因為警察都係用指紋來認住唔同人嘅,例如..」(我解釋有案底留指紋例子給他聽)」

Lukas吸了一口氣,好像放下心頭大石以的「好彩咋,如果d指紋會變,我長大後我就用唔到我部iPhone 5S 㗎喇 ! 係咪呀?嘻嘻..」(註:iPhone 5S 採用指紋辦認開啓模式)

我「但你係冇iPhone 5S㗎喎,我都冇打算買比你㗎喎」

Lukas斜視奸様「唔緊要,我會去Apple Shop叫佢地開機比我,跟住我轉哂全部iPhone 5S 嘅password 係我嘅手指(指紋), 咁我就可以用喇...」(咁絕?!)

** 小朋友嘅 imagination 是很entertaining 的**



No comments: