Monday, October 14, 2013

我唔想養hamster

近來Vienna 和Lukas一直叨嘮我,想要養第二隻倉鼠(第一隻是三年前養過)。每次到商場,他們都會去「I Love Rabbit」的店鋪看倉鼠去。以前養過,經歷不太愉快,所以我不想再養:

我「我冇錢養hamster喎...唔好買啦」

Vienna「我同Lukas會一齊出錢買,我地問過喇,十幾元一隻咋,我地都會每個月買食物比佢,我地出錢買埋個籠。買最平個個籠,得一層嘅就得啦。我地要買hamster!」

我「你地話要養,但只係同佢玩,最後都係我照顧佢。又要清潔個籠,又要同佢沖涼...好多嘢做㗎,我邊咁得閒呀。」

Lukas 「我同Vienna會做晒呢d嘢,你唔使做㗎,係咪呀Vienna?」

Vienna 「係囉,總之我地一定要買hamster!」

我「我唔會信,開頭只係做一陣,之後又咪係我做〜〜!我又唔鍾意d hamster 味,覺得好臭」

Vienna 「我會問佢地(shop sales) 有邊隻除味嘢可以用㗎喇,有唔同味道㗎,最多你可以揀你鍾意嘅味道啦...唔該啦。我地真係好想有隻hamster㗎,總之,我地一定會買一隻hamster嘅!」

我「如果我地一年之後離開香港,又唔會帶埋佢走,咁佢咪好慘囉。所以都係唔好養喇〜〜」

Lukas 好醒神咁話「得!我會問間shop 佢地邊隻會最快死嘅,邊隻會係一年之內會死嘅。咁我地咪買個隻咪得囉!」

****唔使講喇,總之我唔想養hamster 啦***



No comments: