Sunday, September 18, 2011

送空氣


今天回家途中:

Vienna 向我投訴 "媽咪,Zac呃我呀!"

我"佢點呃你呀?"

Vienna"佢話如果我幫佢做d野,佢會送樣好重要好寶貴既嘢比我。我幫完佢之後,你知唔知佢送左d咩比我呀?"

我"咩呀?"

Vienna "佢送左d空氣比我呀!"

Zac辯護"空氣好重要架wor...,你唔呼吸一陣就會死架喇,所以係好寶貴架"

Vienna 心有不甘"但空氣唔屬於你架嘛,你應該送比我你自己有既嘢嘛"

Zac 招招積積"我係我既口吐出黎比你架wor..屬於我架wor.."

Lukas 正義地說"係啦,空氣個個人都有啦,使咩你送啫,係咪呀Vienna"

Vienna "係囉.."

二對一之下,Zac面有難色。
*****************************************************************************************
回到家下了車,我先快步開門去,他們隨後,開門後,Lukas跟我說"媽咪,Zac話同我"絕交"呀,但我唔知咩係"絕交"呀,我問佢,佢又唔答我" (我心諗:佢同左你絕交就唔同你講嘢架wor...所以咪唔答你囉)。

怎料三個一走進屋內,Vienna 立即從書包拿出訂購課外書的catalogue時,三人立即忘記剛剛的"仇恨",一起開開心心的討論他們想要買那些書。

*****有時喜歡聼他們有趣的對話,因為聼完可以調劑一下緊張既一天****


No comments: