Sunday, September 18, 2011

休息

Lukas病了也不肯上床休息,我對在床上的他說"Lukas 你要多d休息先快d好番架"
Lukas "我想出去廳玩呀,發燒唔關我事架喎,唔係我既錯"
我"我知唔關你事,唔係你既錯,只不過你唔睡多d,唔休息多d,咪好耐都好唔番囉,你快d睡啦.."
Lukas "你要我睡到幾時?係咪要我睡到變成老公公果時先可以起身"(阿仔,你使唔使咁誇張呢!)
我"最好睡到吃晚飯前起身"
Lukas 淚水直流"咁我咪玩得好少囉,我唔想睡呀,如果睡完好番,返學又比同學傳染多次,咪又病多次囉,如果唔睡,唔洗咁快好番,咁咪唔使返學住,咪唔使被人再傳染多次,咪唔使病多次囉"(呀仔,你唔好咁多"道理"得唔得?!)
我"總之,你好唔番你咪冇得玩囉,你唔睡,到晚飯時都唔可以出房,我會拿晚飯來你房比你吃既,你唔使出房架喇,嗱~~如果你唔拖延時間,而家睡幾個鐘,咪快d好番囉,即係快d可以出房玩囉,明唔明白呀?"
Lukas 點頭表示明白,抹掉淚水和鼻涕後,轉頭便睡了。Lukas 你要快d康復過來啊,很多小朋友等著跟你玩耍的啊!

No comments: