Monday, September 19, 2011

大肚


Lukas "Vienna,你想唔想屋企有個BB呀?"

Vienna "想~~,不過我唔會咁快生BB住wor."

Lukas "咁我生啦"

Vienna "男仔唔可以生BB架,你有冇見過男仔大肚吖?"

Zac路過"有,我地學校都有幾個啦,佢地個肚好大架"

(三個一同大笑起來)

然後Lukas 正經的對Vienna說"Vienna,我去到醫院,我會同護士講我結左婚架喇~~"

*****童真可貴******


We are good playmates and we chat about everything all the time. 





No comments: