Wednesday, September 28, 2011

明星


事因Lukas 在9月27日參予過Skechers “Create your S Legend” fashion show ” 後,認知了一位叫 “Sammi 鄭秀文” 的大明星:
9月28日的晚上,當Lukas 剛洗完澡, 在穿衣時問我:
Lukas”媽咪,點解Sammi 既中文名咁既?”
我”咩呀? 即係點呀?”
Lukas “係咪因為佢瘦, 所以叫”鄭瘦文”呀”
我哈哈的笑 “唔係, 係另一個”秀”字黎架,不過Sammi 都幾瘦既,但唔同字黎架”
Lukas “哦~~咁Sammi 細個時係咪model 黎架?”
我”唔係,佢唱歌好叻,所以做左歌星囉..”
Lukas “咁我大個左都係明星囉?” (條問題唔logical 既?! )
我”唔會架喎~~”
***Lukas 剛穿好了衣服, 便走到廳中吃晚飯去***
晚飯時我繼續和Lukas 暢談 “Lukas, 你大個左想做明星咩?”
Lukas 很爽直的答 “係呀!”
我”點解既?”
Vienna 搶答 “因為可以賺錢囉”
我 “其他工作都可以賺錢架,唔一定要做明星啫”
Vienna “但如果你係明星,唔使做好多野,只要有好多人鐘意你,你就可以賺錢” (講到呢份工咁易既…哈哈)
Zac 嘲笑Lukas “係呀Lukas, 你第時會有好多女仔拿住d banners,寫住你個名,係度尖叫架…哈哈”
Vienna “係呀,d 女仔仲會叫 “I love you” 添架…哈哈”
在Zac 和Vienna 的聲聲嘲弄下, Lukas 終於忍不住, 離開座位, 走到他們那邊,用力地推Vienna落地,又打了Zac 數下….(實在激憤呀..哈哈}
待我平靜Lukas 後,我再問他 “點解你想做明星既?”
Lukas 很誠懇的回答 “因為會有好多人鍾意你囉~” (噢~~原來如此~~)
我 “其實唔使做明星都會好多人鍾意你架,只要你做d 好野 , 例如 幫助別人咁,就有人鍾意你架喇, 有d明星做d 唔好既嘢例如吸毒,d人都唔鍾意佢地架”
Lukas “咩係吸毒呀?”
Vienna 搶答 “既係食d 你唔應該食既藥”
(我見Lukas 都好似唔係咁明白,所以說另一例子) 我” 又好似打架啦,如果d明星打架,d 人都唔鍾意佢地架”
Zac”咦 Lukas, 你打架架喎!!”
Lukas 立即好像從夢中醒過來的様子 “吓 ??? 打架都唔得架??? 咁我唔做明星喇!!”
***Hahaa…..Lukas really knows what he wants…..hahaha****

This reminds me of what Spiderman says "with great power comes great responsibility" 
Sammi Cheng at the Skechers fashion show (pic from Skechers' facebook page)

No comments: