Wednesday, August 08, 2012

停一停,想一想

話說Lukas 和Vienna 在家玩耍時,Lukas 用腳踢Vienna 的肚子,我沒有看見事情發生,但見Vienna 雙手抱著肚子哭泣。

我「Lukas, 你踢Vienna個肚呀?點解你要咁做?」

Lukas 開始大哭「我講左對唔住喇....」

我「我聽唔到喎...」

Lukas 繼續哭「但我講左對唔住,Daddy話okay 喇」

我「咁係咪殺左人,say sorry...可以唔使坐監呀?我要罰你..」

Lukas 跑到daddy 身邊大哭大叫「Daddyyyyyyyy....」

在看奧運的Daddy 「Yes, he said sorry to Vienna already , he didn't hit her on purpose , just let them sort it out」

我「咁唔得喎,佢唔係第一次咁㗎喇, 之前都打過Vienna...」

怎料滿臉涙水的Lukas 站在我們前面,振振有詞的對我們說「你地傾掂點教小朋友先啦,daddy 又咁講,但係媽咪你又咁講,快d去傾啦,去啦...去啦。」

聽完他的「忠告」後 ,我突然想起我教過parenting 課的一個內容,就是「教導孩子,父母要有一致的想法」。我突然住口,不再繼續駡Lukas...(真的是:停一停,想一想」的情況。

怎料同時,Lukas 轉過Vienna 處,抱緊Vienna , 大聲的對她說「Sorry Vienna...」

Vienna 破涕為笑...抱抱Lukas.

***我頓然覺得自己太衝動,Lukas 是沒意踢Vienna 的,只是玩耍時踢到,但我就把他以前的錯誤也再搬出來一起唸他,實在不是***

那我最後同意Karl 的做法,所以沒有繼續說什麼的。又要趕時間帶Vienna 和Lukas 外出,Lukas 還一邊走一邊抹涙的跟著我去等小巴。

唉~~~可憐的孩子,有一個衝動的娘。

**I am praying for myself to be a better mum for my kids**

Need to work hard on this.










No comments: