Sunday, May 05, 2013

電話計畫

昨天,我見Vienna 一天內打了五、六個電話,我問她為什麼要打那麼多電話。原來她說她班內有一同學是不喜歡說話的,跟他同班兩年也沒有真正聽到他說話,只說單字但也很小聲。他是用寫,點頭或搖頭來跟人溝通的(但他的數學超勁,Vienna 說老師給他數學題時,他好像不用想,便可以很快寫出準確的答案來)。

事緣星期五,那同學的媽媽在學校跟Vienna談話後,給了電話給Vienna,希望她可以找她兒子多談話。

所以星期六Vienna 便開始這個「電話計畫」,初時同學也是一句起兩句止來應付Vienna的來電,怎料在旁晚開始,同學開始打來找Vienna談話,今天他已打了超過五、六個電話來找Vienna談話。

Vienna 「媽咪,呢個同學係學校唔講嘢㗎,可能佢怕人,但佢媽咪話佢係電話就會講多d,我想encourage 佢講多d嘢,所以我而家成日打電話,接電話,你介唔介意呀?」

我「唔介意,好好喎,你鼓勵同學。咁你同佢講d咩㗎?」

Vienna 「我最初問佢d問題,例如你而家做緊咩,食左飯未,好簡單嘅問題,之後佢打比我,我就問佢多d嘅問題,我叫佢講我知佢今日會做d咩,原來佢學好多嘢㗎!我而家開始encourage 佢打比其他同學傾計,遲d我會encourage 佢係學校都可以開聲講嘢。」

**** Daddy和我也覺得Vienna做得很好,很令人鼓舞,我們也稱讚她。預祝這個「電話計畫」成功***

No comments: