Thursday, May 23, 2013

一樣嘢

放學回到家後:

Lukas 突然跟我說「媽咪,其實我做數學係好hea 咁做㗎」

我「咦...你咁講,係咪派左d測驗卷,quiz 之類,好低分呀?」(因為我知佢係用個"hea"字來掩飾自己嘅「做唔到」嘅人)

Lukas 「工作紙,你唔好話我喎」

我「咁幾多分呀?」

Lukas 「你唔好話我喎...50分滿分,我攞26分」

我「嘩!真係幾低分喎」

Lukas 「其實我只係錯左一樣嘢啫,又唔係錯好多樣嘢,所以你唔使話我喎」

我「咁錯邊一樣嘢呀?」

Lukas「計錯數」

****呢個答案實在太完美喇***

No comments: