Friday, March 09, 2012

「嚇人終嚇己」


話說Zac 星期六會到尖沙咀出席「Microsoft 創意教育論壇2012」,今次會是他第一次自己一個人去尖沙咀:

Zac 「媽咪,你可唔可以帶埋我去個 event 呀,但你要自己買嘢食,因為個buffet 只係比我㗎咋,我唔識去呀」

我「好易去啫,等我一陣話你知點去啦,你d老師會係尖沙咀地鐡站等埋你先一齊去酒店架嘛,唔使驚喎」

Lukas 爆出一句「Zac, 你可能會比個兩個大陸人捉左你架喎」( refers to 近日係海港城有兩個大陸男人捉個小朋友單新聞)

我突然記起「咦..Lukas, 你下個星期有個shooting, 個地點直頭係捉小朋友個個地方黎喎!」

Lukas 「下?真㗎?」

我「係呀!」

等Lukas 驚慌時,Zac 體貼的對他說「新聞都報道左呢件事啦,所以佢地唔會再去個度捉小朋友㗎喇,會去其他地方捉,所以個度(指海港城)應該係最安全嘅地方黎」

***但Lukas 聽後還是有點懷疑。今次真係「嚇人終嚇己」,哈哈。不過Zac有時都好愛護Lukas 既。****

No comments: