Tuesday, March 20, 2012

做咩笑得咁開心


Lukas 敍述上課時和一位同學的對話;

Lukas 問女同學「你做咩笑得咁開心呀?」

女同學「老師話我地要愛全世界嘅人,咁唧係有好多人都愛我囉,所以咪好開心囉,嘻嘻...」

Lukas「哦...但老師話「要愛」喎,咁唧係本身「唔愛」啦,如果唔係,佢都唔使叫我地「要」去做呢件事啦!仲有,人可以選擇「唔要愛你」㗎嘛,咁唧係唔一定愛你啦!」

我「huh? 你真係咁同佢講吖?」

Lukas 「係呀。」

我「咁個女仔有咩反應呀?」

Lukas 「佢繼續笑黎笑去囉」

****** 呢位女同學可能係對得Lukas 多,所以EQ 都好高---->我繼續笑比你睇****

No comments: