Tuesday, March 13, 2012

有關拐子佬

今日放學接埋Zac 嘅同學Edmund 來我們家一起吃飯,在回家途中:

Zac "媽咪,學校今日講左有關拐子佬嘅嘢比我地知呀,叫我地唔好跟陌生人去一d地方"

我"係呀,危險嘛,怕佢地會捉小朋友嘛"

Zac "話有陌生人同喇沙學校d學生講嘢,好彩d學生拒絕左"

我"d 學生醒目,冇跟陌生人走囉"

Vienna "如果有陌生人叫我跟佢去買糖食,我會同佢講[我係度等你,你買返黎比我食啦,佢一定會走]"

我"咁又唔使咁講,唔好理佢,行開咪得囉"

Lukas "係囉,可能d糖有毒呢!"

Edmund "如果係商場,就可以行去counter或多人嘅地方,之後就打電話比父母"

我"啱喇,Lukas,你如果係街唔見左我地,記得唔好哭呀,如果唔係,d拐子佬就會知道你唔見左父母架喇,你去d商店打電話比我地就得架喇"

Edmund "如果d拐子佬見到你哭,你就同佢講[我係開心到哭咋,我媽咪話買件禮物比我呀] 等佢唔知道你唔見左嘛" (咁都比你諗到,笑左....)

車內沉寂左一陣之後,Lukas回Edmund "我唔識講咁多國語架喎"

聴完,又笑左,我突然想到可能佢哋以為拐子佬一定係大陸人,所以我講"拐子佬唔一定係大陸人,咩人都有可能,總之你被



人捉時就大叫啦" 

No comments: