Thursday, March 29, 2012

Bossini's Happy 25th Anniversary

話說Lukas 今日帶Bossini 送給他的一包糖回校和小朋友分享吃,我們走向學校途中:

Lukas 「媽咪,你睇,d 糖一邊寫(Bossini)另一邊寫(Happy 25)㗎喎,點解Happy 25 嘅?」

我「其實係Happy twenty-fifth Anniversary 咁解,唧係25 週年咁解,佢地d shop 開左25 年吖嘛」

Lukas 「梗係唔係啦,應該係有左Bossini 25 年呀,d shop 係唔同時間開㗎嘛!」

我「係喎,你真係醒嘅je, 醒過豬頭丙喎,哈哈..」

Lukas 打了我一下,笑笑口說「我d 老師都好醒㗎,你試下咁同佢地講吖,去啦媽咪...去講啦」

我「我講笑啫,你咁醒,唔掛得Bossini 送包糖比你啦 ( 其實係每個人都有的)」

咪咪笑的Lukas 很神氣的走入校門。





No comments: