Tuesday, June 19, 2012

考慮別人感受

話說Lukas 去了一個超多人cast的job casting, 他聽到casting人數之數目後,自己也覺得機會不大,但他仍然在casting 時努力地擺出他的"型仔poses" . 

怎料有通知去fitting,Fitting 時才知道client 只選了一位小男孩model和兩位小女孩models,其餘的是成人models. 

Lukas 當然非常高興他可以有這個job. 在Fitting 當日,我和他在厠所時:

Lukas"媽咪,我可唔可以同果個姐姐(the client's staff) 講「妳真係好人, 多謝妳揀我呀」,可唔可以咁講呀?"

我"可以,當然可以啦 ,你都幾有禮貌喎!"

Lukas 想了一陣"都係唔好喇!"

我"點解嘅?"

Lukas "如果我咁講 ,個姐姐聽左之後,可能佢會諗--->(我冇揀個d人 咪會話我唔好人。)
我唔想個姐姐咁諗呀 ,好多人冇楝到,佢咪諗好多人話佢唔好人囉。所以我都係唔同佢講喇!"

我"哦....咁隨便你講定唔講喇 ,不過你都諗到幾深入喎!"

**我覺得那位staff 姐姐應該不會思想Lukas假設的那想法,但Lukas 的確有考慮過別人感受**

No comments: