Saturday, June 02, 2012

Lukas inline skating

今早心情是有點沈重,因為知道Lukas 的兩位好朋友今輪也派唔到跟Lukas 同一間小學,但下午發生了這件事,使我啼笑皆非。

地點:屋外花園
人物:Vienna 正在教Lukas inline skating ( Lukas 第一次穿上skating shoes) 

我聽到有人狠狠跌倒的聲音,所以Zac和我也跑出屋外看個究竟。

Lukas 正在小心翼翼的向我們skated 過來。

我「Lukas,係咪跌親呀?」

Lukas 「冇呀...」

我「我明明聽到有人跌倒好大聲㗎喎,都話叫你著 knee pads㗎啦,跌倒流血就好痛㗎喇,hamlet 又唔戴,跌親頭同尾龍骨就最危險...」

怎料Lukas 突然放聲大哭,手指著他的私人部位說「我個ball 呀, 我爆左一個ball 呀...嗚嗚...嗚嗚...」

***我聽後也很驚慌,很怕有意外弄傷了他的下體,所以我立即為他檢查一下****

我一邊驚慌地檢查,一邊說「死啦 ,我都feel 唔到喎,痛唔痛呀?」

Lukas 「我 feel 到唔見左一個呀...嗚嗚..,Vienna , 最衰你叫我著呢對鞋,叫我skate, 搞到我咁..嗚嗚...」

Zac 氣定神閒的安慰Lukas 「唔會嘅,羅Sir (他的老師)話如果爆左一定勁痛㗎,你應該冇爆㗎」

Lukas 「我而家覺得痛痛地呀...」

我「唉...唔好講喇,你快d除左對鞋,去沖個涼先再睇下點啦」(其實那時我也有點緊張和擔心)

Lukas 流著涙的說「我而家又好似feel 到仲得番半個ball 喎..」

我「唔好講喇,快d返入屋先啦」

Zac 伴隨Lukas 行入屋途中「Lukas 你知唔知如果冇左個ball係唔可以生BB 㗎?」

Lukas 「 我知 ,仲唔可以生鬚吖嘛」

臨入門口時,Lukas 大叫「媽咪...媽咪...我feel 到喇 ,個ball 原來走左上去呀!冇爆到呀!」(臉露喜悅之色)

****我都立即鬆一口氣,所以今日有替他洗澡,要確定一下無礙,但一邊為他沖水 ,一邊想到他剛才的嚴肅樣子 ,我忍唔住笑了出來!但他不許我笑***

呀仔,下次feel 清楚先同我講呀 ,我真係唔嚇得㗎!感恩沒有意外發生。洗澡後要到朋友家和狗狗玩耍一下來舒緩情緒




No comments: