Thursday, June 07, 2012

The five love languages of children

之前係Facebook 講過Five Love Languages系列嘅書,我也想看Five Love Languages of Children, 怎料Lukas竟然係學校借左中文版返嚟比我睇(真巧合!)。

我借故的跟他說「咦Lukas,多謝你借呢本書比我睇喎,我剛剛想睇呢本書,呢本書係教父母點樣教訓d小朋友㗎!」

Lukas 「Huh? 咁我下次唔借呢類書喇,我要同呢本書睡覺」(意思唧係唔比我有機會看這本書,因為佢知我是在晚上看書的)

我「嘻嘻....我講笑啫,其實呢本書係教父母點樣love佢地嘅小朋友嘅」

Lukas「我唔信」

****我知我衰左,原來當我呃左佢地,就算知道真相,都會選擇相信「壞」的方案,因為要保障自己***

*我真的要用心讀這本書來多多學習,但現在可能要他在學校的時段看...哈哈*




No comments: