Thursday, June 21, 2012

原則

話說Vienna為酒店拍了一個廣告,需要穿泳衣的,因為拍攝酒店泳池景:

Lukas "媽咪,Vienna 使唔使著bikini 㗎?"

我"應該唔使嘅,佢係小朋友嘛"
Lukas "如果係有少少喊濕嘅,你叫佢唔好拍呀!仲有,如果拍泳衣 ,要女仔agent 睇住佢喎,男仔拍,就要男仔agent 睇住"(因為佢知有時agents 會跟jobs). 

我"我地知㗎喇,係呢,點解唔好拍喊濕個d呢?"(很想聽他的見解)

Lukas "總之唔好拍啦, 個d唔係咁好㗎,咁你自己拍唔拍吖?"

我"都唔會有人搵我拍啦 ,不過我都唔會拍,咁你呢Lukas,你又拍唔拍呢?"

Lukas "你唔拍,我都唔拍"

***真係估唔到Lukas 幫家姐分析埋家姐嘅jobs,感恩佢有點做事原則***

No comments: