Saturday, June 30, 2012

羅慧娟姐姐

今日看了新聞後,找出相片來和Lukas談話:

我「Lukas,記唔記得呢個姐姐呀?」

Lukas 「唔記得」

我「記唔記得你係 Skechers 嘅function,你除左同Sammi 鄭秀文姐姐影過相之外,都有同呢個羅慧娟姐姐影相呀?」

Lukas 「哦....我記得喇」

我「Lukas, 我想同你講,呢個姐姐今日死左...」

Lukas 「佢點死㗎?」

我「cancer....病死」

Lukas 「咁佢信唔信耶穌㗎?」

我「信,佢信㗎」

Lukas 「你點知佢信?」

我「我睇過佢嘅video,佢講過佢點樣信耶穌㗎...係呢,點解你咁問嘅?」

Lukas 「因為信耶穌,第時可以復活囉」

我「係呀,你講得岩呀」

Lukas 「媽咪,咁你會唔會哭㗎?」

我「唔會...佢會上天堂嘅」(當然主要的原因是我跟這位姐姐是不認識的)

Lukas 「係呀,如果佢嘅墳墓有個十字㗎,就代表佢係信耶穌,可以上天堂㗎喇」

**是的,神你說過----「因為我父的意思是叫一切見子而信的人得永生,並且在末日我要叫他復活。」 (約翰福音 6:40)**



Rest in the Lord, Jacqueline

No comments: