Monday, June 04, 2012

June 4

今日接Zac放學後,給他看「六四是怎樣一回事?」的YouTube :

我「Zac,你睇完有咩感想呀?」

Zac 「我可唔可以講粗口㗎?」

我「講粗口咁又唔好..」

Zac「我真係好想講粗口!我覺得個政府係度扮緊秦始皇囉!!」

***呀仔,此言也有道理***

Zac「點解唔捉左殺人個d 人去坐監?」

我「因為佢地就係政府d人囉」

Zac「(口物)呢d唔係由律師處理嘅咩?」

****呀仔,你又帶出另一個問題...官僚腐敗***

Zac 明天的考試就是中國歷史部份,現在讀的當然沒有六四民運事件,那將來書本會怎樣記載這件歷史呢?如果他不是明天有考試,我們今晚會一同到維園...

若你今晚有機會到維園,可否代我燃點一支洋燭?

No comments: