Thursday, November 01, 2012

放棄唔追問

我「Lukas, 學校旅行個日,見到你d同學同老師都好friend 喎..d同學都好鍾意個老師,佢地成群人hug hug 個老師,幾開心喎...」

Lukas 「有個同學開心又hug,唔開心又hug 老師㗎喇」

我「係?!咁你有冇hug 過老師呀?」

Lukas 「點解要咁做先?」

我「冇...問下啫,咁你有冇先?」

Lukas 「冇喎,我淨係hug 我d朋友啫」

我追問「㸃解唔hug 老師嘅?」

Lukas 「咁有咩問題先?」

***我好怕人唔直接回答問題,我放棄唔追問!!!!!!! ****

No comments: