Friday, November 16, 2012

下?

今天有位agent 給我電話:

我接電話" Hello"

Agent " Hello, is Lukas' mami here?"

Me " 係呀,我係呀,你係邊位呢?"

Agent "呵~~我係xxx ( agency's name) 嘅 A (his name) , 我個客想搵你最細個個小朋友拍一個TVC呀,想check 下佢嘅期得唔得。同埋佢而家幾多歲呢?"

我"佢剛剛七歲,不過佢嘅 size 都係六歲咁,佢116 cm 高咋"

Agent"岩喇...岩喇..就係要搵呢個歳數,咁佢12月得唔得呀?要拍兩日嘅,一日九個鐘係TVC,之後有另一日四個鐘係print 黎嘅!但個客話一定要請假喎~~"

我"咁就唔得喇,因為佢已經讀小一,返全日,以前幼稚園半日都可以多d時間拍,而家唔接咁多喇,除非係星期六或星期日下午,都可以嘅!佢十二月都要考試呀!」

Agent "時間有得傾嘅,通常都會推遲多過提早嘅,咁你個女幾時考試呀?"

我"我個女好高大㗎喎,成一百三十幾cm嘅喎,啱唔啱㗎?"

Agent "唔係喎,你又話七歲嘅?"

我"七歲個個係我嘅仔黎㗎,我有三個小朋友,男女男,呀哥十二歲,個女九歲,細仔剛剛七歲,Lukas係男仔名黎嘛"

Agent "下?佢係男仔黎嘅咩?"

我忍唔住笑左"係呀"

Agent "呵~~~sorry 呀,咁下次有岩嘅job 再搵你喇"

我"好啦,唔該晒,你比你個email 我,等我send 我嘅「仔」Lukas 嘅近照比你睇下啦」

Agent "要喇...要喇"

***呀仔,對唔住呀,可能我之前錯手寄左d唔應該寄嘅相比agent 呀,你原諒我啦~~~***















No comments: