Tuesday, November 06, 2012

prayers

今日放學後在canteen 吃晩餐時的對話:
Lukas 「媽咪,我地班咪有個小朋友隻腳有個𣕧嘅,佢運動會參加跑100米呀」

我「咁佢跑唔跑到㗎?」

Lukas 「應該超慢囉。你會唔會幫佢pray 㗎?」

我「er.......會嘅...」(其實我真的沒有想過為這個小朋友禱告,所以很猶豫的回答)

我「咁點樣pray 呀?pray d 咩呢?」

Lukas 「我想佢可以攞第一,第二或者第三呀」

我「咁其實真係幾難㗎喎。不如你特登(即特意)輸比佢啦」

Lukas 「我就算特登輸比佢,仲有其他人比賽架嘛」

我「咁不如靜靜地叫埋其他小朋友一齊特登輸比佢吖?」

Lukas 「應該唔會㗎喇,仲有P2 嘅學生,我都唔識佢地。如果只係我特登輸比佢,咁我應該會係跑最尾個個囉」

那我特意給他一條衝擊問題「咁其實真係好難㗎喎,祈左禱佢都應該唔會攞獎㗎喎,咁唔使祈禱啦,係咪?」(actually this part gave me some spiritual thoughts... Should we pray according to the potential/ possibility of the outcome we think of or base on what if not...what is prayer? )

Lukas 「梗係唔係啦 ,咁我地可以pray佢跑時唔好跌倒,唔好整親隻腳㗎嘛!」

我「係喎!你真係好識得祈禱同關心人喎,好乖喎!」

**Lukas 點頭示意後,繼續吃他的麵**

** Also it is time for me to think about WHAT prayers really mean, WHY do I need to pray, WHOM do I pray for...etc***

No comments: